Στην αρχή παρακολούθησα το σποτάκι της Lacta με καχυποψία. Μια σοκολάτα της οποίας οι διαφημίσεις έχουν ταυτιστεί με γλυκερές ιστορίες αγάπης υπογράφει μια ταινία μικρού μήκους για μια γυναικοκτονία, από κοινού με μια γυναικεία ΜΚΟ, τη Διοτίμα, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών.
Η αλήθεια είναι πως το σενάριο είναι πολύ ρεαλιστικό. Δύο νέα παιδιά ερωτεύονται παθιασμένα, ασφυκτικά, δεν μπορούν να ξεκολλήσουν ο ένας από τον άλλο, στη συνέχεια η σχέση εξελίσσεται σε κτητική – κακοποιητική και καταλήγει στη δολοφονία. Εχει νόημα να προβάλλεται μία ταινία σαν κι αυτήν, τόσο σκληρή και ωμή και τελικά να καταλήγει με το λογότυπο μιας σοκολάτας, συνυφασμένης με καρδούλες και ροζ συννεφάκια; Ή ο αρχικός συνειρμός ακυρώνει αυτόματα το μήνυμα, το εντάσσει αμέσως σε ένα κιτς πλαίσιο, εκχυδαΐζει ένα τόσο σοβαρό ζήτημα –την έμφυλη βία και τις γυναικοκτονίες– και εξοικειώνει το κοινό με το φαινόμενο;
Δείτε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο της Ξένιας Κουναλάκη στην εφημερίδα “Καθημερινή” της 25.11.21…