Τη χαρακτήρισαν «πανηγυράκι», τη βάφτισαν «γκέι Χριστούγεννα», της απέδωσαν εκκεντρικότητα και υπερβολή και την είδαν σαν πεδίο για συμμαχίες και έχθρες. Αυτός ο σχεδόν παγκοσμιοποιημένος πλέον διαγωνισμός αντέχει ωστόσο και συνεχώς αναπτύσσεται.
Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision, που κλείνει 66 χρόνια και έχει πλέον αγκαλιάσει μέχρι και τη μακρινή Αυστραλία, είναι πολύ περισσότερα από όσα βλέπει ο τηλεθεατής: Τερέν διεθνούς επιρροής, ιδανικό για να περάσει κάποιος πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα ή για να διορθώσει – εξωραΐσει μια χώρα τη διεθνή εικόνα της, τεράστια σε οικονομικά μεγέθη επιχείρηση, πλατφόρμα δοκιμών της κοινωνικής «απελευθέρωσης». Να μιλήσουμε για τις πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές;
Ο Παύλος Αγιαννίδης σχολιάζει την Eurovision μέσα από την ιστοσελίδα του protagon.gr…